15 år nu äntligen :D:D xD <3

GRATTIS TILL MIIIIIG :D:D:D:D:D:D:D
Hihihi min morgon var precis som de ska vara, jag ligger vaken i sängen och lyssnar på mamma och pappa som prasslar me kassar och paket och pratar lågt för att inte väcka mig sen när man hör dom komma så lägger man sig och låtsas sova fast man under täcket egentligen ligger å leer :D xD å sen börjar dom sjunga så tjollahopp tjollahej låtsas man vakna å lalala :P aa ni vet :D xD
Nu håller ja på å baka bullar (: för "stora" släkten kommer sen :D:D:D:D
Så nu måste ja gå å kaaavla för dom har jäst klart å jag e typ mega happy :D:D:D så skumt men aa...har fått MASSA me fina grejjs :D:D:D
Massa skriv block :D så ingen behöver köpa de :O xD fast de e ju alltid kul å ha iofs :P men ändå x)
Nu så måste ja gå xD skriver igen sen ;D;D;D
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

GRAAATTIS! Byxmyndig ;)

2008-09-07 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0