2 oktober 2008

Idag snodde en tant 3 liter blod av mig
shysst
Alltså, jag var hos vårdcentralen å så liksom skulle dom ta blodprov, först tog dom i fingret de gjorde fett ont *-* å hon ba tröck ut ALLT blod som fanns i mig, jag lovar skit mkt :O å ba snodde de å resten tog hon bort me papper man ba aha ska jag dö av blodbrist elr? tack, där förlora jag en liter
sen ba efter ett tag om ba oj vi skulle tagit i armvecket visst
så ba tog dom där OCKSÅ
å jag som trodde3 jag hade förlorat allt blod jag hade såg till min fasa hur dom klämde ut två liter till ur mitt armveck å då vart jag liksom "HALLÅ JAG VILL KOMMA HÄRIFRÅN LEVANDE TACK!"
å de gjorde också fett ont, å ingen liten present fick man heller, jag kommer ihåg när man va liten då fick man klistermärke elr nått annat fint
Jg ville ju ha ett klistermärke *-* de e de MINSTA jag kan få när dom har snott tre liter blod från mig ;<
fis asså

men jag överlevde å så lalala
sen så skulle jag å mamma hem å i tumba mötte jag Carro och Mickis :D:D kuligt kuligt :P
sen så när jag kom hem så kolla jag film å pluggade å så bara
miihhhh
MIN MOBIL :''''''(((((((((((((((
asså buuuuhuhuhuhuhu
min mobil *gråta*
jag har bytt till comviq men nu e min mobil typ operatörlåst =O JÄVLA 3

aa så nu kan jag inte använda den så jag får använda sebbes gamla, sug häst säger jag bara

men jag kanske får en ny mobil nu då :D:D:D

elr de lät som de på mamma :S

men hiihiii

fast aa...då kommer jag sakna min gamla mobil men fuck den för den har sugigaste kameran, inte ens zoom på -.-

jaja nu ska jag kamma håret som står som ett fågelbo kring huvudet (duschade nyss) och så ska jag borsta gaddarna å hoppa i pyjamasen och lysa lite på mina stjärnor i taket å så ska jag släcka lampan å krypa ner i min mysiga säng å ligga å titta på stjärnorna å bara tänka på saker och personer som gör mig glad :D:D

godnatt alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0