Bio me bästa<3

Bio me Carro igår:
Vi träffades i tumba ganska så mkt långt innan filmen skulle börja bara för att.
Sen så gick vi till bibblan å satt å skrattade lite där åt olika insändare och shit i Julia-tidningarna xD
Sen så typ...åkte vi till stan å gick runt lite där å så där, sen så gick vi till donken å käka lite fatsoo mat. Gott.
(har ni märkt att jag skriver "sen så" hela tiden? (A) hah)
sen gick vi till sergel-bion å köpte biljetter å fick nått rabattkort för 10 kr, de va ju bra, så nu får vi gå på bio fyra ggr för halva priset :D najs
sen på bion xD HAHAHAHAHA va vi garvade heela tiden xD Vi tittade på Mamma Mia å varje gång dom började sjunga började dom bakom oss ASGARVA å Carro å jag satt å sjöng värsta xD HAHAH kulkul :D
sen så efter så skulle vi ta tolv över elva tåget hem men missade de, ehe (A)
så vi fick vänta (überkissnödiga som vi var också) en halvtimme på tjugo i tolv tåget istället (A)
så börja några killar snacka me oss å vi hade sällskap en bit på tåget x)
sen HAHAHAHAHAH de va en kille där som hade en grön kilt på sig å ingenting under HAHAHAHAHAHA va vi garva åt han xD
sen va de värsta sjuka gubben bakom Carro som typ satt å kolla på mig å log värstavärsta å jag ba: ehe? :D?
så typ glodde han ÄNNU mer å jag ba vinkade till honom bara för att xD
å så typ han ba börja le ÄNNU mer, som att jag va kär i han elr nått sen han ba: She has matching scarf and gloves, intresting...
jag ba: :S:S:S Carro han kommenterar mig! :|
sen hon ba: va? :O :S
jag ba: kan vi inte gå å sätta oss nån annanstans? :S
så ba gick vi xD hahahaha skumis han va asså...
aja sen så typ hämta pappa oss i Tumba så vi va hemma vid halv ett kanske? (A) xD lite senare än vi tänkt oss men aja xD
å då va jag typ trött å pallade inte sitta vid datan, därför jag skriver om igår idag xD
hah :P
Idag har de inte hänt nått speciellt typ, ba att jag va hos Maria, de va mys
sen typ inget...så
aa..
gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0