Uppdatering till er ;D

Inte skrivit på massa länge men här kommer en liten snabb uppdatering på mitt liv just nu.

I lördags blev ALLTING panik och kaos men dagen slutade bra och allt löste sig bara för att vi är så himlans bra :D
Igår så hade jag de massa mys me Mickis<3
Sen på kvällen igår hade jag värsta mini-spa här hemma me mig själv, me ansiktsmask, hårinpackning, lavendelgrejjs i vattnet, cp-spelaren laddad med Alicia Keys och såklart en världs bra bok, "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow, rekomenderar den :D
Sen så satt jag vid datan lite sådär :D
vissa är mer störda än dom först verkar men jaja, du kan ta dig för jag orkar inte me dig längre, jag trodde de här skulle funka men du verkar inte ens vilja försöka så gå å stoppa upp nått

Idag vare skola då, de va ganska chill :P
hade engelskaprov, de va svårare än jag trott :S:S
men aa xD får se hur de går me de, jag gjorde så gott jag kunde, mer kan dom ju inte begära, elr hur? ;D
sen så hade vi svenska å då skulle vi va på Super G å skriva novellerna, ganska så najs
Låg/satt i soffan me Carro, Micke, Marcus, Jonte, Christofer och Alexandra xD hahaha mkt skratt blev det :P
just nu känner jag att jag vill träffa Mickis å bara prata men! Hon får inte gå ut >.< hon måste plugga menmen...de får bli imorn i skolan elr nått...får se...
Nu e jag sjukt sugen på att bada igen me massa mys sådär som igår nästan (utan hårinpackninh å ansiktsmask)
fast jag ska nog bara skriva rent min novell på datan (nej jag är inte klar med den men jag ska börja skriva rent så jag ser hur långt de kommer bli typ, för de e massa mkt på papper + så e den liksom inte ens klar på långa vägar känns de som :S
men aa de blir nog ganska bra iaf, jag TROR jag har bestämmt mig för hur den ska va ganska så exakt nu xD men om jag känner mig själv rätt kommer jag ångra mig tre-fyra ggr inna jag e klar me den xD så vi får se hur den blir :P
men aa :P
Längtar massa mest till torsdag, då blire skojjs me Carro å Mckis :D
sen på fredag har jag sång :D:D:D *längtalängtalängta*
jag ska bli nästa idol asså (H) elr nästnästa eftersom jag bara e 15 nästa år men hahahahahhaa jag driver bara så de e lugnt :P
jag skulle inte vilja va me där liksom, fett läskigt och pinsamt för jag skulle skämma ut mig å alla skulle hata mig men nu räcker de nog me skrivandet här för just nu :P skriver säkert igen sen xD
gud jag hade nästan glömt bort hur kul de e å skriva blogg :D:D:D
pussar å kramar på er alla<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

nope, mycket sant.. viljan försvann nånstans

2008-10-14 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0