Natten<3

Inatt slaggade Carro och Mickis hos miig :D
Vi kollade på en film sen när klockan blev 12 så smög vi ut (A)
mahaha fett kul vi hade asså xD
Vi typ gick till busshållsplatsen å satt där å drack lite gottigott vi hade sen så typ gick vi in å stannade vid ett ställe där vi typ började dansa å sjunga till musik xD
hahahahaa sen så typ blev vi SJUKT kissnödiga xD hahahaha så vi ba: vi går till statoil å handlar cola, så kan vi kissa samtidigt.
Så typ började vi gå sen jag ba: JAG KISSAR PÅ MIG SNART ASSÅ! xD
så jag typ satte mig i en buske xD :S xD
sen typ fortsatte vi gå å då började Carro å Mickis gråta å jag ba visste inte va jag skulle göra så jag ba gick där å försökte få dom sluta gråta men de va svårt att räka till till båda två :S
så till slut gick jag bara där tyst så typ lalala
Sen så typ va Carro å Mickis fortförande kissnödiga så jag ba: men sätt er där å kissa.
Dom ba: nej jag kan inte kissa ute, de kommer komma på mina byxor!
jag ba: men neej, jag kan ju!
dom ba: men du e braa!
xD ofta man e bra på att kissa ute men aja iaf xD
vi gick in i skogen lite (men vi va ändå precis vid vägen)
Carro ba: om jag ska kissa kommer jag ta av brallorna
å mickis ba: jaa jag me!
så dom typ stog å näckade precis vid vägen (tur de va natt xD)
å dom ba: JAG KAN INTE HUR GÖR MAN!
hahahahahahahahahahahahahaha
å jag ba: men om jag gör först så kan jag visa.
fast då kom jag på att dom skulle stå å glo på mig när jag pinka så jag ba: elr nej men asså ni kaan
så typ aa xD HAHAHAHAHAHAHA
fan va jag garvade xD
å dom vart fett stolta över att dom kissat ute xD HAHAHA
sen fortsatte vi mot statoil å hon i kassan ba kolla värsta skeptiskt på oss å då kom vi på att vi va hungriga så efter mkt räknande av små mynt handlade vi en cola och en stor macka att dela på xD
sen typ skulle vi över ett staket till bilvägen å jag ba klättra över å ställde mig där på vägen å vänta på Carro å Mickis å då kommer de en lastbil på andra filen å jag ba: men kom nu då
å mickis ba: NEEJ *gömma sig bakom bil*
Carro ba: jag sitter faast *sitta på staketet*
jag ba: men mickis kom fram, va tror du bilen ska göra? och Carro du behöver bara flytta foten lite så e du lös
sen så efter mkt om och men så kom vi till Gula Villan och satte oss där
Så ba kom de en spindel å vi började gallskrika å ba stod å kolla på colan som va läskigt nära spindeln xD HAHAHAHAHAHAAHAH sen typ gick vi hem igen för vi pallade inte va ute längre
så typ när vi e nästan hemma så ser jag en kille gå på vägen och sen in i skogen brevid å jag ba: de e nån där :S
å så typ gick vi dit sen en bit ifrån där killen gått in i skogen stannade viå jag ba: jag tänker inte gå förbi
å vi ba stod där i typ 10 min minst
sen typ vi ba: nej vi går ner där å sen runt istället
så typ precis när vi vänder så skriker den där killen värsta högt å vi ba får panik å typ springer fort som fan därifrån å e fortförande skiträdda för vi tror att han e efter oss liksom så vi försöker komma på nån som kan va vaken som vi kan ringa, till slut ringer Carro till Oscar å han snackar me oss i telefonen hela vägen hem. Tack Oscar och förlåt för att vi väckte dig >.<
Men herregud va rädda vi va asså
:O
men natten var obeskrivligt bäst<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0