Muu

hej hopp gummisnopp :D:D
hihi
idag har varit en onsdag
för er som inte vet
men aa först hade vi typ hemkunskap i skolan å då gjorde vi typ bröd, de vart gott :D
sen så fick vi sluta tidigare för våran lärare skulle på bio me sin klass :O:O:O
våran klass får ALDRIG gå på bio, så jävla sug
men iaf då hade vi aplång rast så jag typ gick runt å va social me allt och alla
sen kom Mickis :D:D då hade hon rast så då va vi sociala å snacka en massa :D
å så skänkte jag några av mina kondomer till henne för sjuksyster va inte i skolan typ lalala
men aa...
sen så hade vi engelska å då va typ nåra folk från Tumba gymnasium där
å så va de typ en tjej framme där vid tavlan som snacka en massa i vanlig samtalston typ sen ibland börja en gubbe där snacka å han likso SKREK xD hahahahah fan va rädd jag blev varje gång han börja prata xD HAHAHAHAHA
aja sen så typ lalala äckel päckel lunch så jag Mickis och Carro satt å typ kolla på killarna som spelade me nån boll där sen va carro me å så lalala pallar inte berätta xD
så typ skulle Jonte kasta bollen till Fille så ba sula han den håårt som faan rakt i sidan på mig *-* jag doog xD fatta va ont de gjorde xD hahahaha aa men iaf sen så hade vi matteprov å de gick ganska bra :P bättre än jag trott xD
sen så hade vi idrott de va kuligt :P
men då fick jag fleera bollar på mig igen >.< FATTA VA OOOOOOONT
stackars mig
aja sen så gick jag hem å så nu hände ingenting xD hahaha
nej men aa :P
imorn e de bara vanlig tråkdag men på fredag ska vi typ till Tumba gymnasium å hälsa på -.- JAG VILL INTE BÖRJA GYMNASIET O.O
jag vet inte va jag ska väälja *-* buhu
aja
de löser sig
nu ska jag...leta efter mitt minneskort till mobilen som e borta :S:S:S:S
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0