Mens

Jag vet att ni vill läsa allting
Ni killar, ni har det bra ni
Ni slipper ha mens
Men jag vill ändå att ni ska veta hur de e :O
Så kanske ni kan ha lite förståelse och lida lite med oss tjejer.

Ni slipper alla humörsvängningar och ilskan som kan komma helt plötsligt från ingenstans, ni slipper känna er skabbiga i ungefär en hel vecka 24/7.
Ni slipper det stoora choklad suget som brukar komma (iaf för mig) och de e jättejobbigt för den som försöker bli smal :O
Ni slipper gå runt och oroa er för att bindan elr tampongen ska läcka, men om den skulle göra de, ja då skulle ju ni killar säkert gå å skratta :O visa lite medkänsla :O det skulle ju bli så jävla pinsamt om det hände :O.
Ni slipper oron över att mensen inte kommer som den ska efter att ha sex utan kondom (visst kan ni bli oroliga, men vi tjejer berättar nog inte för er om mensen inte kommer, och det man inte vet skadas man inte av, eller hur?
Ni slipper stå i kön till kassan på ICA och försöka dölja att ni ska handla bindor/tamponger (för det är pinsamt, fast det borde det inte vara eftersom alla tjejer har det)

MEN en sak som är bra, det är att det är VI TJEJER som får bära på det lilla gulliga mysiga barnet i 9 månader när vi blir gravida :D fatta va mysigt att ha en liten bebis där i sig precis tätt intill. Okej det kan också va jobbigt, man kan spy 24/7 å vara trött 24/7 å allt men hallå, en bebis :D

Det var ungefär allt jag hade att säga XD
Hoppas du läste allt, annars blir jag besviken :O


Kommentarer
Postat av: sofia

jag läste allt :D haha jag är ju ifs tjej så jag visste ju allt, men sååå sant alltihop!!!!! <33

2008-10-21 @ 21:58:00
URL: http://sofialindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0