lalala liksom

Idag va en ganska bra dag :)
först hade vi lite matte, bläblä på de
sen så hade vi lite fysik/teknik lalala vette fan va de va egentligen men aa...de va ganska slappt
sen så typ engelska å de va me slappt
sen svenska å deeeeeeeeee gick inge bra, jag kommer ingen vart på min novell O.O jag bara sitter å pratar me alla hela tiden...fyfy på mig...måste skriva mkt hemma nu men aja
sen typ åkte jag å Carro å Carros kusin Sofia till stan för jag skulle handla såna där vantar som jag vet heter Torgvantar nu :)
hihi
sen köpte vi glass å glassade i solen (H) xD HAHAHA
smart
sen så..aa...lalala
sen när Carro å jag va i centrum va vi så jääävla kissnödiga så vi gick till ishuset xD sen när vi skulle gå så va de några hockeykillar som stod å bytte om å jag ba såg ena killens mage å ba: *droooooowl*<3<3<3
hahahahaha xD
sen så åkte vi hem..elr jag åkte hem till Carro så käkade vi spagetti å köttfärssås :D gottgott :D
sen så pratade vi en massa å vart typ uppspelta av massa olika anledningar.
Sen så...åkte vi ner till tumba igen å lalala åkte lite tåg å så dära :)
sen så skulle jag hem å nu sitter jag här å så kom jag på att jag nog måste handla en jacka så jag drar typ me Carro till stan imorn igen xD HAHAHAH måste ba snacka me mammsen först om de liksom ;D hiohi men de e ju mina pengar så liksom daah :D hahaha nej aa men
aja
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0