James Morrison<3

Just nu sitter jag och skriver här i min blogg
Och lyssnar på James Morrison<3
jag älskar honom<3
megamassamest<3
aa faktiskt han är bäst

men men...sitter å chattar me Tobbe också
han driver lite me mig så då driver jag tillbaka xD

Jag har blivit nyttig nu, istället för att ta chips idag så tog jag vindruvor :D:D:D Och det är Lördag -.^
fett bra Johanna
å så på måndag då ska jag nog å springa, om de inte e för kallt men de kan jag ju skita i, man blir ju varm när man springer liksom ;D
sen så..aa..imorn så ska vi hem till min mammas morbror för han fyller år å då kommer vi säkert äta glass elr nått sånt ni vet å då kommer jag nog äta liite iaf för annars kanske han blir ledsen om jag bara inte äter nånting (A) xD
hahaha nej men aa..lite ska jag äta.

HAHAHAHAAHAH asså Tobbe e värsta tönt xD han ba säger massa tråkiga skämt å ba garvar åt sig själv å jag ba börjar asgarva för han e så tråkig xD haha
jaja
nu ska jag återgå till min lilla James Morrison
heidooo<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

James morrison är bra =) Haha det är killar i ett nötskal! ;)

2008-10-04 @ 22:56:20
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: SANIBO

härligt :)

för mer bra musik, checka min blogg.

2008-10-04 @ 22:58:14
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Inez

Vad skulle du helst vilja vinna i en bloggtävling ? Rösta på inezochamanda.blogg.se

2008-10-04 @ 23:06:37
URL: http://inezochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0