Härmed förklarar jag mig själv nyttig

Hej :)
Nu e de såhär att jag har blivit nyttig, det har skrivits och sagts många ggr men den här gången menar jag de faktiskt.
I skolan blir det alltid fet färdiglagad mat, alltså inte nyttigt, alltså kommer jag nog mest äta grönsaker och så i skolan nu framöver, kanske lite mat, lite.
Töntigt tycker ni men det är ju mitt val, elr hur?
Inget godis, Ingen CHOKLAD (kommer DÖ), Ingen glass, kakor, bullar m.m.
Inget, nada, nothing *rabbla upp "inget" på fler språk jag inte kan just nu*
Nu så sitter jag här å äter paprika :)
Gott :D
men den e typ äcklig :S typ sur :S
fett äckligt
men jag ska nog gå å ta ett glas mjölk istället
ciaoo

Kommentarer
Postat av: Mickis

kom ihåg bilden på mån :)<33

2008-10-19 @ 02:15:14
URL: http://playmydoll.blogg.se/?tmp=17215444

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0