farmor &farfar<3

Igår åkte jag till farmor å farfar
Det var väll trevligt där
När jag kom dit åkte vi å handlade grejjer till tacos, sen så spelade vi UNO å farmor å jag sa att farfar fuskade bara för att han alltid vann xD HAHAH
sen så lagade vi maat sen så gick jag ut ett tag för mig själv
Jag gick förbi ICA där alla "coola" i Järna hänger, hahahaha fan va dom glodde på mig när jag gick förbi =(
Sen så gick jag å satte mig i parken på en bänk å bara satt där å kollade på två killar som bar ut grejjer tills sin bil innifrån ett hus typ
Sen ba satt jag där å tänkte på en massa viktigt och oviktigt
Sen ba kom ena den där killen å han ba kom rakt emot mig å liksom kollade på mig som att han skulle gå fram till mig å säga nått elr nått
men sen precis framför bänken svängde han å gick iväg xD skummt men aja
Sen så efter att ha suttit där i ungefär en halvtimme (jag måste ha haft mkt att tänka på) så började jag frysa som faan å gick tillbaka hem till farmor å farfar, då hade de kommit några fler "coola" utanför ICA hah...
sen så gick jag förbi stationen på väg hem å då såg jag den där elledningn där de hänger massa skor i
så coolt asså xD asså jag tkr de e fett ballt, synd att de va för mörkt då kunde jag inte fota (min mobil kamera suger hästballe) men aa sen när jag kom hem så typ kollade vi på film å så bara
sen så typ skulle vi sova men jag stannade å kollade på tv tills klockan va typ...2? xD
fanns inte ett skit på tv
elr jag kollade på nått på MTV, typ....Real World? elr va fan de hette...life kanske..äsch jag vette fan
sen så typ somnade jag å drömde sjukaste drömmen :O jag typ va på stan me Carro å Mickis Ö så typ tog jag av mig mina skor utanför en skoaffär å gick iväg sen när jag kom tillbaka så va dom borta å då hade jag inga pengar heller så jag gick in i affären å trodde att jag skulle kunna tigga till mig ett par skor xD
hahaha sen så gick vi till donken
aja
när jag vaknade gjorde farmor choklad till mig :D
sen så lalala
aa
sen skjutsade dom mig till Södertälje Hamn där jag tog tåget hem
sen så kom jag heem å då typ...ingenting
jo jag tog värsta skönaste badet :D
aja sen ingenting

På tisdag har jag spanska prov!!!!!!!!!!!! DÖDA MIG!

nu ska jag lägga in bilder från min mobil (JAG HAR HITTAT MITT MINNESKORT :D:D:D:D:D:D:D:D:D)
puss på dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0