Du gör mig glad<3

Asså e de nån som inte blir typ depp på hösten? >.<
Fett irriterande men aja
Idag vare skola, helt vanlig skoldag
Fast jag skulle gå orientering ju idag eftersom jag missade orienteringsdagen men så typ satt jag där utanför å INGEN kom så jag gick å hade musik me min klass istället xD
hahaha (A)

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Marcus, det var kuligt å sådär :P
de behöve jag för nu mår jag ganska mkt bättre, Tack så mkt :D
När jag kom hem hade pappa fixat soppa :S:S:S
inte världens godaste men den gick xD sen så typ satte jag mig vid datan (som vanligt? xD)
å så typ aa..

Imorn ska jag till tandis så då missar jag hemkunskapen å vi skulle göra buffé O.O
åååååååh jag hatar tandläkaren men asså aa
en positiv sak är atty jag får lite sovmorgon (:
skönt, de behöver jag xD fast bara en timme elr nått, men det är alltid något!
Nu  ska jag snart gå å lägga mig å läsa och kolla på mina stjärnor, för jag har gått å lagt mig ALLDELES för sent dom senaste dagarna vilket göra att jag är super trött när jag vaknar xD
kanske skriva en liten truddlilutt i nått av alla mina block jag fick när jag fyllde 8D jag älskar block 8D jag älskar att skriva 8D jag känner mig rik på block 8D
jag älskar mina stjärnor i taket, jag brukar ligga och titta på dom å tänka på en massa viktigt
jag har redan bestämmt va jag ska ha på mig imorn så de e lugnt liksom ;D
Måste nog sluta nu innan jag kommer på nån mer jätteintressant sak som jag bara MÅSTE skriva, för då blir den här sidan TJOHO lång hahaha x)
hahah men godnatt på er alla :)
hoppas ni sover gott (komma på att jag drömde hemskaste drömmen inatt men berättar om den imorn)
kyssar<3

ps. du kan ta dig, jag pallar inte me din dryga stil, jag ångrar allt som vi gjort och jag ångrar till o me dig. Du är som ett kapitel i mitt liv som jag nu rivit ut och just nu försöker glömma bort, tyvärr men du valde de själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej :)

2008-10-15 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0