ahapp..

jag döööhööhöööör :''''''(
jag börjar gråååhååta
varförvarförvarför kan jag inte få vara frisk?
För nu e de så här att nu jävlar har jag blivit sjuk igen -.-
min hals e igensvullen och jag kan knappt äta -.-
de ba försvann å jag vart fett glad så nu ba kommer de igen
men de kan ta sig för jag kan inte va borta från skolan mer..jag TÄNKER inte va borta från skolan mer
jag tänker typ strejka mot min hals
jag kommer skita fullständigt i den å ba göra ALLT jag vill
då kanske den fattar att den inte kan stoppa mig >.<
men imorn måste jag till vårdcentralen -.- å så måste jag ta såna där prover IGEN å då kommer jag säkert få nån ANNAN medicin
jag känner mig som värsta...knarkaren elr nått som ba får massa nya mediciner jag ska äta hela tiden >.<
okej jag har bara fått de en gång än så länge men iaf XD
Å imorn har vi orienteringsdag i skolan å jag kan inte missa de =( men jag måste
asså jag vill ju inte gå
men jag måste egentligen
eftersom jag va sjuk på skoljoggen
nu kommer jag säkert få IG i idrott ba för de -.-
jag hatar att va sjuk
men jag ska typ snacka me Christian (min lärare) så ska jag försöka fixa xD för jag SKA ha MVG
så fuck off halsont

nej men aa..idag fick jag reda på biologiprovet å jag fick VG+ :D:D:D:D:D *stolt*
trodde jag skulle få max G (A) xD
men hihi
sen så shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
på fredag har vi inlämning på SO:n å jag har knappt ens gjort hälften man ska göra :S:S:S:S
jag kommer dö
pappa kommer dö
för pappa måste hjälpa mig xD
jag ba fattar ingenting
han kommer dö xD
nej för Peter (min so-lärare) kommer döda mig
jag kommer dö
adjö allihopa
nej jag ska klara de för jag e duktig :D:D
xD
aha nu ska jag ba typ inte göra nånting men aa :P
pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0