snösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnösnö<3

Hej
Jag har inte skrivit på åååår så Carro blev lite ledsen så då tänkte jag att de kanske e dags att skriva (A) ehe
Senaste nytt:
Va på gotland å träffade släkt (kolla bdb, skituunge.bilddagboken.se), det var kul och trevligt, men dom flesta kände nog inte igen mig xD de va liksom 10 år sen å då va jag liksom bara 5 år :O såå...
Men det va kul iaf, väldigt kul
I måndags så filmade vi in en film på engelska, de va jag carro sara och mickis, sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt kul xD
kanske laddar upp filmen här när den e klar om jag kan XD
men annars finns bilder på bdb :P
sen så typ igår va de bara vanlig skola, fast de va luciaträning på eftermiddagen :D kuuul, jag ska sjunga solo me Annika en vers...idag va också bara vanlig dag. På matten satt jag å carro å flamsade (A) sen blev Maryam (stavas?) asså min lärare, fett sur på oss å typ gav oss värsta svåra grejjen vi skulle kunna (för hon trodde inte vi kunde, men de kunde vi så de va rätt åt henne) sen så hon ba: e ni sura på mig nu?
jag ba: JA!
carro ba: nej men asså....
xD
men asså ni skulle sett filmen jag filmade in på carro xD HAHAHAHAHAHAHHA jag dooog xD
sen släppte hon oss 5 min tidigare för då trodde hon att vi skulle typ börja gilla henne,
min kärlek är inte så enkel att köpa :O den går inte att köpa :O man måste förtjäna den, tyvärr Myran, jag kan inte ens säga ditt namn.
Aja, HALLÅ DET ÄR SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ UTE! JAG ÄLSKAR SNÖ! JAG E FETT HYPER BARA FÖR DE E SNÖ!
IIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! HA SNÖBOLLSKRIG MED MIG!!!!!!!!!!!!!

OCH JUSTE!
Nästa torsdag (iiihh de e bara en vecka kvar :S:S:S) så ska jag sjunga på en show...själv...på en scen...sjäääälv :O (har jag sagt de förresten)
iaf, på torsdag nånstans i Alby klockan halv sju, ni som vill kan väll få komma :P
skriver när jag vet mer exakt
men aja nu pallar jag inte skriva mer just nu, vi hööööööörs
pussar<3 *kasta snöboll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0