sångfågel

Sången gick väll lite bra...de blev ganska blä på min röst för jag stod å va SJUKT JÄVLA HELVETES NERVÖS å ba skakade av nervositet å mitt hjärta bankade i 280 å jag ba: de enda som hörs är mitt hjärta säkert
å min röst kände som att den lät sjukt skum men aja...
I början när vi kom dit så ba va de MASSA småbarn å jag ba O.O asså fatta va skämmigt om de bara e typ 8-åringar sen ba jag :S
men sen kom flera i min ålder, Ida från min paralellklass va där, så de va iaf nån jag kände typ
Fast Carro, Sara, Mickis å mamma satt ju å kolla på iofs...
Carro filmade så ska be henne skicka den till mig å om de inte e HELT sjukt så lägger ja nog in den på här :) dela me mig av de roliga liksom ;D
nu ska lilla jag gå å duschililuscha
puss på kinden<3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

har du pengar till att gå på bio? för asså jag vill se den snart snart ^^ <333

2008-12-03 @ 22:45:49
URL: http://playmydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0