pirripirri maaageeen

Carro tycker att jag aldrig skriver i min blogg (fast det är hon som skriver WAY TOO MYCKET! xD) haha nej men aa så då sa hon åt mig att skriva, nej jag lyder inte order, men jag kände för de me
Vanlig dag idag typ, lalalaaaaaaaaaaaa nej men eh (A) ska snart göra mig iordning för sen ska jag å sjuuunga på den där showen :D:D:D:D FATTA ATT JAG BÖRJAR BLI NERVÖS!
Men de går nog bra...IIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH BIG NEWS EVERYBODY!!!!!!!!!!!!!! (jag vette fan men jag skriver mkt på engelska nu men saak samma)
MAMMA TILLÅTER MIG ATT PEIRCA NAVELN I VINTER!!!!!!!!!! JAG MÅSTE BARA FIXA PENGAR!!!!!!!!! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!! ÄNNU MER ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8D8D8D8D8D8D8D8D8D8D
MIIIIIIIHHHHHH (A)
aja back to tha song
jag är nervös, jaja
mamma ska me, nejnej >.< jag vill inte men shit the same
Carro, Sara å Mickis ska me :D IIHH men asså jag ska va där en halvtimme innan allt börjar, vette fan om dom blir sura om jag kommer me halva släkten då liksom xD men aaja, dom kan ta sig, sara å mickis hittar inte själva, och carro å mamma måste va där som stöd :O fast de e såklart mickis å sara me, men dom följer nog mest me tidigare bara för dom aldrig kommer hitta dit själva xD hahaha I know my girls<3
Nu ska jag försöka äta nått, fast obs; jag bantar nu, jag måste ju ha platt mage när jag ska fixa peircing fast inte bara därför men anyywaayyyys
Brobel kommer bli kulkul...asså megaste kul, eller kanske inte självaste brobel, men efter 8D
lalala...nanana....jag har inge å skriva
Hoppas Carro e nöjd eftersom jag skriver för hennes skull xD
HAH
juste: alla killar tänker me kuken, vissa visar de bara mer än andra :) just so you know

So long suckers<3

Kommentarer
Postat av: CARRO

jaa, bravo :D äntligen. <333333333333

2008-11-27 @ 16:31:43
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0