Pannkaka<3

Shoo alla söta :P
(hjälp min mage säger att den är hungrig)
Idag så va vi på Komtec (eller Komtek, vet inte hur de stavas), vi skulle bygga vår uppfinning typ.
inte sådär jättekul eftersom jag kommit i den mest irriterande gruppen ever, eller okej, Anna A och Annika funkar, men Amanda å Kalle, FATTA vilken damp jag fick på dom asså. Ååh! Ni behöver inte få veta mer än att Kalle är töntigt ocool, och Amanda satt och va depp och knäpptyst efter att inte ha fått som hon velat.
Sen så skulle vi tillbaka till skolan för att ha SO och lunch (min grupp fick gå lite tidigare för att vi blev klara ganska fort) men jag tog bussen hem istället och brassade några pannkakor :D gott!
Sen gick jag till skolan och hade lite fysik, mycketmycket skratt på fysiken xD, sen så skulle vi jobba hemma med Spanskan, alltså fick vi sluta då när klockan bara va kvart över ett :D NAJS!
Sen så nu har jag skrivit lite på spanskan, orkar inte mer för jag blir bara trött xD
Så nu ska jag nog ta några pannkakor som blev över (A) för jag e hungrig =D
pussgurka<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0