Napoleon Dynamite<3

Idag va de typ uppsammlingsdag grejjs i skolan, jobbade matte typ hela dagen >.< inte världens roligaste men ganska slappt.
Efter skolan gick jag hem å titta på film sen åkte jag ner till centrum för å gå på sång :P
kuligt kuligt, nu vet jag när föreställningen e, den 27 november, klockan halv sju typ, vet inte vart än xD Alby nånstans...
snart ska vi å lämna kissekatten hos mammas kompis (eftersom vi åker till Gotland imorn :D:D:D:D:D)
e inte klar me SO-inlämningen som ska in på fredag men de löser sig ;D xD
hahaha mamma dampar på mig för att jag säger "det löser sig" varje gång hon börjar tjata om inlämningar å shit x)
menmen
Idag var jag värsta glad, förut.
asså JÄTTEglad, från ingenstans :S skumt...
nu måste jag gå å vika tvätt >.< huuuh
pussar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0