Helgen<3

Hoho, den här helgen har varit den roligaste på väldigtväldigtväldigt länge
Jag har skrattat non-stop hela tiden, mest för att Carros garv e så roligt xD
I fredags slaggade jag och Carro i hennes mormors lägenhet eftersom hon var i spanien, mysmys.
Men läskigt vare, på kvällen när vi satt å kolla på tv lät de PRECIS som att någon kom in i lägenheten så Carro ba sprang å gömde sig bakom tv:n å jag hamnade bakom soffan. Sen tvingade hon fram mig till henne så gick vi typ ut i hallen å då lös de på toaletten (vilket de typ inte gjort innan, så vi trodde såklart att det var någon där inne) så vi gick in i köket och hämtade knivar sen så fick jag gå först till dörren å öppna den, men det stog ingen där inne, alltså var det ingen som kommit in, men läskigt vare xD
Men vi hade kul annars :P checkade Idol och sådär :P
sen i lördags degade vi framför tv:n ett tag innan vi tog tåget hem för att göra oss iordning att gå till Mickis, som fyllde år förra veckan typ.
Där va de kuligt :D
och jag LOVAR att vi skrattade 24/7 xD exakt heela tiden xD¨
vi kollade film å bara va :D trevligttrevligt.
Så fick jag träffa Mickis katt, Tequila, också. Så SJUUUKT söt, nästan så att jag snodde hem henne (A)
tihi
Nu sitter jag bara här utan smink me skitigt hår och myskläder, ingen vacker syn xD (jmen a, jag ska snart gå och duscha)
Mamma har bakat godaste lussebullar :D mmmmumms
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0