boktips?

Jag sitter här å sjunger lite till musik, kuligtkuligt
Helgen kommer bli kuligkulig den me :)
Sång imorn efter skolan, kuligtkuligt
Sen så måste jag handla present till Mickis, kuligtkuligt
:D massa kuligt asså x) xD HAHA (A)
Nu e jag sugen på att bada..igen (i badkar, asså jag gjorde de igåår)
fast i badhus me, fett skönt, jag älskar de nästan
men iaf
kanske går å badar å läser min urdåliga bok (den e både dåligt skriven och urtrist innehåll, vet knappt ens vad den handlar om, känns som jag sovit mig igenom halva boken.)
jag ska nog ta en annan bok...men jag har läst alla mina bööcker =( buuhuuuhu jag hatar å inte ha några böcker >.<
aja jag hittar nån..ge mig tips på bra böcker jag kan läsa gott folk!
heeeiidooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0