babbel från mig (A)

Nu sitter jag å äter pannkaka med sylt och glass :D
Och så kom jag på att jag ville berätta lite saker.
Jag har träningsverk i benen, det gör ont, jag får gå försiktigt men det går bra :) XD
Jag har kommit på att det finns ju bibliotek, där man kan läsa böcker, och låna böcker, men det finns ingenstans där man kan gå å lyssna på musik och låna musik :O
Visst kan man såna skivor på biblioteket, men de e typ Lena Philipsson å Jill Johnsson, de vill inte jag ha.
Det kanske finns ett sånt ställe bara att jag inte vet om de :O isf får du säga de till mig :O
Annars borde nån smart människa uppfinna de tkr jag.
Om man har en katt, som går runt benen, över fötterna och framför en när man ska gå någonstans då e de väldigt lätt för en att snubbla, sparka eller kliva på katten, och när det händer ungefär en gång om dagen tänker man att katten borde lära sig, men nejnej nästa dag är det samma sak igen >.<
Jag har så mkt funderingar och saker att säga att jag nästan skulle behöva två bloggar för att de ska räcka till, men liksom nej :)
Jag är som grubbelsmurfen, förresten om någon har den låten får den gärna skicka den till mig :D
Förresten åker jag snart till Gotland (om en vecka) för er som bryr er...kul för mig :)
Det börjar bli halt ute nu, jag typ måste anstränga mig för att inte halka, fast jag e ju ganska klumpig också...det kanske gör ganska mkt.
Nu ska jag göra lite reklam för min blogg för jag vet bara en som läser mig blogg å de e Carro xD fett mobbad jag är...
JUSTE igår i skolan vare en i 9hb som slog ner en 7:a bara för att han är snygg?! Hallå, stackars sjua asså.
Ofta man slår ner någon bara för att den personen råkar vara skitsnygg, då e man ju rätt så svartsjuk tkr jag.
Jag gillar inte killen som slog ner honom heller, han e ganska...aa..nej men jag gillar inte han.
Nu ska jag koncentrera mig på mina pannkakor sen ska jag typ sjunga lite, för juste jag har sång imorn, kulkul men jag har tappat bort sånglappen (A) eheh men den kommer nog fram..hoppas jag.
blablabla på mig
jaja
NEJ JUSTE AHAHAHAHAHAHHAAH i skolan i typ...tisdags? xD HAHAHAHAHAH
Peter (min so-lärare) ba låg ihop krupen på en matta på bordt när vi kom in i klassrummet med ett lakan över sig å en kompass framför sig å lekte typ musslim eller nått xD HAHAHAHAH fan va vi garvade, sen såg de ut som att han försökte leka spöke me de där lakanet på sig så Carro å jag satt å garvade hela lektionen (A) eller halva kanske (A)
de gick inte att sluta :O han får skylla sig själv.
tjoflöjt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0