typisk söndag

Hej hopp gummisnopp
Idag har varit en typisk söndag med filmtittande och slappande i sängen med pyjamas hela dagen (A)
Fast jag har faktiskt lyckats rensa bland mina kläder också, mkt försvann och lite blev kvar (hoppas på nya kläder!) annars när jag rensar så typ har jag svårt att ta bort grejjer för jag liksom tänker att NÅN gång kanske jag anväder de, men de gör jag såklart inte så nu har jag tagit bort ALLT jag inte anväder eller kommer använda, till o me de jag va tveksam på. Bra Johanna!
Nu ska jag ta min jättebraiga bok (Meg Cabot såklart, nog min favvoförfattare tror jag :D) och så ska jag ta ett bad och bara slappa (som jag inte gjort idag innan? xD)
Nej men aa...ville bara att ni skulle få veta att jag lever.
tjoflöjt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0