smurfhits<3

Gamla stan idag då, det var väll lite halvkul sådär
Vissa stunder var roligare än andra kan man säga
Imorn e de avslutning, juuuullov<3
Då blire flicksen (Carro Mickis och  Nattis) efter skolan (vi kommer typ bara behöva gå dit å få betyg å lyssna lite när dom snackar, you know) så ska vi väll hitta på nått, sen just fan måste säga att vi måste käka pizza till middag men iaf, sen blire hem till mig å myspys å så slaggar vi hos mig, myyys säger jag bara!
Just nu sitter jag här å lyssnar på smurfhits, haha
Ehm..aa..
Ska nog gå å duscha snart...eller nej palla, de gör jag imorn bitti
Eller nej då måste jag upp fett tidigt..men guud nu blev de ju jobbigt, varför ska jag alltid ha så svårt för mig att bestämma mig?!
Jag får se hur jag gör, jag fryser så de kan va skönt me en varm dusch, fast jag e fett trött å pallar inte stå där å ba döö så jag kanske tar ett bad istället...de kan jag ju göra...så kan jag läsa samtidigt, shit jag borde bli typ tilldelad ett pris för att jag är så smart och bra på att planera asså.
Ska ba lyssna klart lite på smurfarna, sen blire bad.
kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0