Nån som delar sin säng me mig?

Jag har blivit tvungen att låna ut mitt rum till min morbror, moster och kusin som kommit hit från Malmö.
Så jag får ligga nere i "kontoret", ganska avskillt och ganska mysigt egentligen eftersom de e nere i källaren, fast Mickis tycker att det är läskigt här, men men!
Får ligga i en sån där jobbig tältsäng som man typ sjunker ner aaasmkt i, nån som har lust att låna ut halva sin säng till mig? Jag lovar att inte ta mkt plats! Haha.
Har pappas data nu så jag inte väcker lillkusinen som har gått och lagt sig. Och jag gillar pappas data mer, tangenterna låter kul så jag tkr de e fett kul å skriva, sån är jag. Haha jag har aldrig agt att jag är normal!
Men nackdelen är att batteriet tar slut skitfort så jag måste fråga pappa om sladd för annars måste jag sitta vid skrivbordet istället för att sitta å mysa i sängen som jag hellre gör liksom!
Nu är alla julklappar inslagna och klara och det ligger flera paket under granen, måste nog gå å kolla lite å skaka lite imorn, hahaha.
Men nu ska jag fråga om sladd för de e bara...35% kvar, blä!
Skriver sen igen, puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan låna halva min :D<3

2008-12-26 @ 20:24:28
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0