Min kväll lite kort sådär

nu har alla gått hem och jag ska gå å lägga mig och sova alldeles snart
men jag hade ju lovat ett inlägg så...
fick massa fina saker, kulkulkul
fick sköööönaste Shepherd-tofflorna, mina fötter får orgasm 24/7
sen fick jag en fin kofta och en kjol som jag e osäker på om de e en underkjolskjol eller bara kjol, tror de e en kjol
hahaha
men aa ni får se allt sen typ, tålamod gott folk
Jag har skrattat megamest idag/ikväll, hahaha alla e så roliga!
Och jag har mysigaste kusinerna!
Menmen, nog för idag, ni får veta mer imorn typ
OCH IMORN HIIIIIIIIIIII
då ska vi till kusinerna å då kommer faster å hennes särbo å hans barn å hans son ooooooooooooooomg så söt han ääär!
Ska försöka fixa bild på han så får ni see kanske, tihi, sjukt söt är han
Men jaja. time to sleep
Nighty night<3

Kommentarer
Postat av: Carro

ååh, så trevligt jue :D<3

2008-12-26 @ 20:19:25
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0