Min helg och lite till

Okej, kort om helgen och dom senaste dagarna
I lördags åkte jag och mamma och pappa och Carro in till stan för jag skulle PEIRCA NAVELN, det gjorde ont men blev finast
Sen så stannade jag och carro i stan och gick runt lite och checkade in alla fula kläder som dom rear ut.
Sen så gick vi på bio, vi såg Sex Drive, sjukt rolig. Tihi.
Sen i söndags så...va gjorde vi i söndags :S
Hahahah nej men jag typ gjorde ingenting sen på kvällen drog jag till Carro och slaggade där å vi hade mys.
Sen tidigt på måndagen (eller okej klockan 13:00) så ringde mamma och sa att dom skulle komma å hämta mig om en halvtimme för vi skulle till farmor å farfar, då blev de fart i oss och vi fick skynda oss upp från madrasserna (vi låg på golvet i vardagsrummet för de e mys) för att göra oss iordning.
Sen följde jag me till farmor å farfar, inte så jätteroligt men men
Sen så på kvällen åkte jag å Carro till stan för vi skulle se Twilight MEN då fanns det såklart inga platser kvar så vi kollade på Allt Flyter istället, mkt bättre än jag tänkt mig!
Å nu idag så har jag inte gjort nånting annat än att ha sovit länge, läst en bra bok ("Om jag kunde drömma") och nu sitter jag å lyssnar på lillkusin som går runt å sjunger i köket och morbror och morster som lagar mat.
Jag och Carro skulle åkt å sett Twilight idag istället men då fanns det inga platser kvar idag HELLER så nu har jag reserverat platser tills imorn. Så då ska jag nog byta den där kjolen jag fick i julklapp om det inte är försent, för idag blire nog bara att va hemma och slappa tror jag. Pallar inte göra så mkt om vi inte ska på bio liksom. Hahaha  Bio tre ggr på en halv vecka, de går ju de me.
Nu ska jag ta nått gott att äta och sätta mig å läsa
pussar<3


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Jag har REA på ALLA mina smycken på min hemsida:

http://hem.passagen.se/kattisdesign/

Kika in och du kanske hittar något.

Ha det gott!

2008-12-30 @ 14:34:27
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0