Lite kort om helgen

I helgen var jag inte så aktiv kanske ni märkte (A)
Jag har typ kommit in i en typ "data-är-tråkigt" period
Jag pallar inte me datan
Men aja, i lördags var jag och flicks på bio, det va ruuligt
Sen igår vare en slappdag men aa
asså inte något speciellt sådär
gud mitt liv kan inte bli tråkigare ffs!
Kanske därför jag tappar lusten att skriva
usch
jag vill byta liv ett tag
men jaja
idag vare en bra dag iaf. Jag fick reda på att jag har typ 186 kr kvar på mina presentkort på H&M
det blir man ju glad av, men då kom jag på att jag borde köpa julklapp åt carro för pengarna men jag vill ha en ny klänning! Jag är i stort behov av en ny, jag dampar
men jag får se hur jag gör.
kanske inte ens hittar nån ju
fick reda på några betyg idag, G i historia, religion och samhälle. KUUL fan jag är duktig
men nästa termin ska jag höjja de till VG för de sa han att jag skulle kunna
och VG i geografi, som kanske kan bli ett MVG om jag gör bra på de här vi håller på me nu typ
Sen MVG i engelska och svenska, men de hade jag redan och visste att jag skulle behålla för jag är bäst...
Min svenska lärare ba: du är en duktig skribent (eller va hon nu sa :S) och du skriver med målande text.. MY ASS jag gör. Va fan blev jag inte nominerad till brobel för då jävla kuksugare
åh
jag får damp
å så ba: det var jättesvårt att välja, alla var så duktiga, tro inte att ni e dåliga bara för ni inte blev nominerade..MY ASS alla va lika bra
jävla brobel kan ju fan ingenting fan
åh
damp på dom
nej nu blev jag irriterad också, BRA
gaah
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0