kukgång?

vetni
jag har jätteont i min höft, när jag går eller lutar på de benet, de gör fett ont
Jag skulle testa luta på de benet så ba gjorde de SKIIITONT asså jag typ ba trodde jag skulle ramla ihop i en hög på golvet, asså mitt ben ba böjjdes å jag fick fett me tårar i ögonen, de måste försvinna för jag ska börja träna fett me massor för jag  e trött på min mage
*klaga på mig själv*
sen så har jag träningsverk i vaderna efter beep-testet i skolan HAHAHAHAHAAHAHAH jag är världens mest otränade människa i hela världen xD
så jag går som värsta...kuk
asså jag..aa..blä
nej men asså och jag skulle typ undersöka min höft lite själv sådär så ba börja jag typ peta å titta å liksom de e inte blåmärke eller nått å de gör inte ont när jag slår på, de måste va nått innuti men jag fattar inte vad.
Jag börjar nog bli gammal å mina leder orkar inte me mer, jag behöver nog en ny höft... xD HAHAHAHA not
men de går nog över hoppas jag
jag kanske bara har sovit konstigt å JUSTE!
Jag drömde värsta sjuka drömmen i natt
jag typ va nånstans varmt å så ba tittade jag mig i spegeln så ba hade jag fått MASSOR me fräknar (jag brukar få fräknar på sommaren men inte så mkt) å mitt ansikte va typ fett runt å inte mitt liksom å de va fett läskigt
men iaf...jag vill ha nått kul å göra *klagklagklagklag*

kan man sakna något man gjort sig av med frivilligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0