Klänning eller jeans?!

hej igen gott folk
nu sitter jag här nyduschad med en handduk virat runt huvudet, ja jag ska snart ta bort den å kamma ut mitt hår och låta de torka ordentligt.
Funderar på att gå å lägga mig tidigt idag, typ nio, fast asså så läser jag lite och så..de blir nog bra.
men jag måste välja kläder tills imorn, men jag kan inte bestämma mig om jag ska ha klänning eller jeans, HJÄLP!
Jag märkte att jag har runt 10 pers som checkar in min blogg typ varje dag, wow säger jag bara, det kunde man inte tro. Undrar vem alla dom människorna är, skriv gärna så blir jag glad :D
För nu så vet jag typ bara att Carro kollar min blogg, å typ Mickis kanske! Jag är så mobbad! Nej men nu vet jag ju att de e fler, då känner jag mig nästan äkta poppis *not*
Men iaf...tihi
nu ska jag...kolla igenom mina kläder å se om de finns nått fint där. Men kommentera om du tkr klänning eller jeans. NU!

Kommentarer
Postat av: mickis

hur kan du se hur många det e som bevakar din blogg? <3

2008-12-18 @ 13:25:43
URL: http://playmydoll.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag checkar den lite once in a while

2008-12-22 @ 18:45:50
URL: http://kharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0