Kläderkläderkläder...

nej , nu ska jag ta fram kläder jag ska ha imorn för jag pallar inte behöva springa (kommer nog inte kunna de heller) till skolan bara för att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Känner inte ni ibland att ni bara vill liksom skita i kläder å gå naken bara för att man blir så irriterad för att alla kläder sitter fult eller är tråkiga eller bara inte passar? jag får så ofta, jag vill bara sätta mig ner å gråta :O de e jobbigt asså, varför låter man kläder ta upp så mkt känslor och tid egentligen? de e ju typ ändå ingen i skolan som liksom lägger märke till vad jag har för kläder, aa, jag e en sån där som inte är populär men inte heller tönt, jag är mittimellan och eftersom att jag är ganska tystlåten och blyg syns jag inte heller så mkt i skolan.
Fast det handlar nog om att trivas i de man har, de e nog därför jag blir så irriterad, jag är så kräsen, de måste vara perfekt. Men jaja, nu ska jag cecka in min halvtomma byrå efter nå kläder.

(Carro blir nog stolt över mig som skriver så mkt i blogg nu :) xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0