JUL OM EN VECKA, HALLÅ!

Imorn blire gamla stan me lag röd då, kulkul
mys me
hoppas jag slipper Tobbe den här gången, kommer ihåg förra gången när han irriterade mig som faaan asså typ i timmar, till slut orkade jag inte mer och slog till honom, då lämna han mig ifred
liksom vem har sagt att jag behöver gå självförsvarskurs där jag inte lärde mig annat än att gå när jag liksom kan slå till en kille lite sådär så han låter mig va
proffsigt
fast lite elakt av mig kanske
men men
jag varnade honom faktiskt massa ggr så han får skylla sig själv men jaja
lite sovmorgon blire också imorn, najsnajs
kan sova till typ...halv 8 *applådera* ...*räkna* fan..de e ju bara en halvtimme längre hallå
fan
åh
jag som hoppades massa
fast jag...nej jag måste ta halvbussen...fan
kanske kvart i 8 men då måste jag va fett snabb å allt å jag måste liksom platta håååret har jag bestämt
fast asså nu ba babblar jag massor
men nu ska jag duscha
hej så länge<3


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hur mår du annars?



Ha en trevlig kväll =)

2008-12-16 @ 18:57:58
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0