fluuuum me bästis<3

Nu sitter jag i en säng...nejnej jag ligger i en säng hos carro, vi tittar på scrubs å jag skriver å hon typ fotar knäppa foton på oss när jag försöker koncentrera mig på att skriva xD hahaahahah carro asgarvar åt si själv xD AHAHAAHAH
hon är irriterande :S rädda mig någon :O
NAAAAT!
HAHAHAAHAHAHAH bästa idag asså jag skulle ringa henne för å lyssna på hennes telefonsvarare å när jag ringde hon ba "VÄNTA det ringer!" AHAHAAHAHAHAHAHAHAH å hon  ba svara ba "hallå?...hallå?" å jag ba "men de e ju jaag!" asså jag dooog av garv xD hahaahahahahahahhahahahahahah nu ligger hon på min tutte, inte så skönt xD hahaahahahah
ojojojoj vi är som vi är vi två små FILURER, och jag e fett flumm å carro ligger å stönar med kameran typ riktaf helt fel xD
nu ska jag sluta skriva, nej jag måste berätta en sak bahon ba tröck sitt huvud på min axel (gjorde sjuuukt ont) å jag ba: IIIHH (värsta ljusa skriket) sen min mobil ba ramla ner i mitt huvud å jag ba: AAAJJJ :O:( å vi ba börja asgavra xD HAHAHA
aja nu ska jag sluta :)

saknar dig A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0