cp-spanska -.-

Okej, jag skrev just en MASSA som sen "råkade" försvinna -.- så nu skriver jag om bara för att...notera att jag är JÄVLIGT arg och irriterad på ALLT förlåt
Jag var hos tandis idag, han spände min tandställning fast han bara skulle laga den, nu har jag ont, MKT ONT JÄTTE MEGA MEST ONT!
Sen i skolan
åååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
asså jag får gå jävla cp-grupp i spanskan
asså en grupp som gör allt långsammare och lättare
JAG HATAR CP-GRUPP
Asså jag behöver inte extra hjälp, jag har MVG, min jävla skola suger så jävla hååårt jag hatar min skola just nu, dom tänker inte, dom liksom kan inte planera nånting
Asså okej, jag går cp-grupp bara för att jag hade Marta i spanska förut och hon hade inte lärt ut lika mkt som Cissi (hon jag har i spanska nu) hade gjort till sina elever så hade dom valt å ändå slå ihop våra grupper så tog dom ut dom som hade haft Marta + några till som suger på spanska (även om dom inte sa de så fattade man att dom menade de)
Aa...asså tänk om mitt betyg sänks nu bara för att jag gå cp-grupp, dom kansk tror jag e dum i huvet för de så dom ger mig sug betyg bara för att allting e mkt enklare och allt, men jag vill fan inte sänka mina betyg, jag har MVG jag kan inte förlora det, då döör jag
asså om de e för enkelt och mega lätt kommer jag att kräva att få byta till den "bättre" gruppen, jag behöver inte lättare än nån annan, jag är duktig, JAG KAN.
Sen en annan sak asså gymnasiet jag pallar inte jag får ångest och panik bara jag tänker på det
Asså jag har INGEN SOM HELST ANING om va jag vill gå, asså jag tycker de e så jävla dåligt att man liksom ska bestämma hur sin framtid och allt de där ska se ut NU!! Hallå jag är bara barn! Nästan iaf...JAG ÄR FÖR LITEN FÖR SÅNA STORA BESLUT! Jag är inte redo hallå!?!?!?!
Sen liksom haaaaaallåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
Asså jag orkar inte me allt
Pressen i skolan, cp-spanskan, matten (som OCKSÅ e helt cp nu), tjockisen (jag)
JAG VILL INTE VA TJOCK HELA MITT LIV!
Jag ska banta
Massor ska jag banta
Jag ska nästan få anorexia
Nej inte anorexia
jag ska få platt mage
INGEN får säga att jag är smal och fin redan för jag orkar inte höra det, det är såhär de e och jag känner å säg ingenting för jag orkar inte me era såna saker som ni säger >.<  sen en annan sak, va i helvete har du me mitt liv å göra? jävla tönt säger jag bara, ofta man frågar nån ba: "Johanna har du en pojkvän!?"
över hela jävla klassrummet, alla va stirrar å ler värsta, NI HAR INTE ME DE Å GÖRA JAG HATAR ER
Och ja, om jag nu har de, e de så konstigt elr? skulle de va så himlans omöjligt för mig å ha en kille? TACK säger jag bara, de känns ju bra! Varför skulle inte jag kunna ha en kille? hallå va e de för fel på mig? Jag kanske råkar ha den bästaste underbaraste gulligaste killen i hela världen men de har inte DU me å göra. så du kan ta dig i ditt jävla äckligt fula platta arsle (nämner inget namn).
Puss<3

(det är pmsen som pratar)

Kommentarer
Postat av: CARRO

du är ju fin och smal :)

hihihihiiihihhiihihiihiiihiihihihi :D

2010-10-05 @ 19:50:04
URL: http://carolinenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0