Tjockis (A)

Hola
Asså neeeeeeeej ja håller på att bli förkyld, elr är :S ja vet inte ens de >.< och liksom min näsa e helt täppt så ja måste andas me munnen vilket gör att ja måste knarka läppsyl -.- å min näsa kittlas heela tiden så ja liksom går å nyser hela tiden å inga små nysar :O nejnej de e såna där stora höga som e sjukt pinsamma vid vissa tillfällen
Aja
Kände mig lite depp så jag mötte Carro i centrum så gick vi till cafét och tog ett glas varm choklad me vispgrädde å snacka lite, då kändes de MKT bättre efter, TACK<3
Sen gick vi i lite affärer xD till exempel H&M å mobba folk och kläder xD haha kuligt
Sen gick vi till bibblan för vi skulle sitta i soffan där å ta de lugnt å läsa lite men NEHE där satt en tant! Och tjocka ut sig i hela soffan å hon hade en bok i händerna men hon läste inte ens! Hallå flyta fläsket å ge soffan till några som ska läsa på riktigt liksom
Men aa..hittade tre böcker ja lånade (jag älskar böcker, och om två veckor är jag 15, då får jag låna filmerna på vuxenavdelningen = skräckisar :D)
Sen åkte vi till Mickis, elr aa Jaktvägen å snacka lite me henne sen så skulle Carro springa in å kolla om ja kunde äta hos dom sen så fick jag ett sms om att de inte gick för hennes morfar hade dött :'( jag å mickis börja gråta så typ satt vi där på elskåpen å tyckte synd om Carro >.< sen skulle ja hem å äta
Men aa...ingen bryr sig tydligen om att skicka Tokio Hotel till mig så då får ja väll ladda ner själv ;< bluhu saknar Adrian och aa...väntar på att han ska komma in på msn :D:D för då ska ja få se hans nya skjorta :D xD
Nu ska jag gå å tjocka i min te och brownie *-* rädda mig från fetman någon! >.<
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0