Sugmärke :S

Hola din nolla ;D
Idag var jag med Adrian<3 :D
De va mys :D
Berättar inte detaljer xD
Sen så lalala

När ja kom hem så skulle ja äta å mamma ba: va har du gjort på halsen? *titta nyfiket*
Jag ba: eehh va..ingenting! (förstog att Adrian gjort ett sugmärke som jag inte sett innan) *gömma halsen me handen*
Sebbe ba: men varför har du handen där då?
Jag ba: ehh *springa till mitt rum* xD
HAHAHAHAH shiit
å jag har ingenting å täcka me så jag måste typ till Tumba imorn å handla foundation >.<
HUUHUU
just nu har jag försökt dölja de me först nått täckstift, vart alldeles för mörkt så jag dutta på lite beige ögonskugga, funbka liiiiite bra men de döljer inte xD
HAHAHAHA
jaja
så gåre
Juste
Adrians syrra, hennes hååår *dö*
Fett fint, värsta låångt o.o
Liksom mitt drömhår fast annan färg å liiiiite för långt men shiit fett fint de va
Iaf
Jaja...
Pussar<3

Kommentarer
Postat av: we know

lalala= KNULLA!!!

2009-01-09 @ 18:27:47
Postat av: Anonym

lalala= KNULLA!!!

2009-01-09 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0