Stan Med Maria<3

Hej
Igår så va jag ute in the skogen och plockade svamp med människor, Maria dissade så jag fick gå ensam me päronen >.< men jaja
Sen så åkte ja hem till Maria och sovade över där tills idag å då idag så åkte vi till stan å för Maria skulle byta en klänning men sen gjorde hon inte de iaf
Jag kollade och provade jeans, usch på de och usch på mig
Näe vi gick därifrån var mitt självförtroende på 0 för allt sitter så jävla hor fult på mig å jag blir så jävla irriterad att jag har så himla tjocka lår och äckligt ful rumpa
(Det är pms:en som snackar)
Sen så lalala
lalala
Sen handlade Maria en väska, riktigt fin
Sen handlade jag foundation och men jag pallar inte bry mig om att stava rätt
Jag är trött och grinig och irriterar mig på minsta lilla så nu ska jag nog testa fall om att de blev rätt nyans på min foundation sen ska jag kolla på film
Å jag blir så jävla sur
För pappa typ går å skriker på Sebbe för att han ba sitter vid datan sen e han typ sjukt irriterad å vi har inge gott hemma å äta så han ba stroma in i mitt rum å ba: ska inte du äta?!
Jag ba: nej
Han ba: varför inte då?!
Jag ba: därför de finns inget ja vill ha
Han ba: men du har ju inte ätit nånting idag å du måste äta nånting
jag ba: jag vill inte ha
Han ba: nehej! men strunta i å äta då! de e inte jag som e hungrig!
fett damp
Fast först ska jag typ ladda upp bilderna från igåår på bdb ;D
Ciaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0