Shopping

Tjenare alla söta :D
Idag va jag och shoppade med Caroline :D:D
De va kuligt ;D jag handlade mer än jag tänkt mig (A)
Men JUSTE!!!!
Igår va jag å Carro på Ung08 å när vi skulle hem så hittade jag fyrahundra kronor på centralen!! :O:O
Eftersom jag e så snäll så fick Carro etthundra
Så de va typ dom trehundra jag handlade för idag xD
Elr aa
Handlade ett par gympa skor, skitsnygga Puma från Stadium, fast de va mamma å pappa som betala dom x)
Sen handlade jag ett blått linne/klänning från Gina Tricot :D Skitfin också tyckte ja x)
Sen handla ja ett svart sånt där resår skärp typ xD från Gina också
Och sen armband från H&M :D
Hihi (A)
Blev riktigt nöjd faktiskt :)
Sen så typ har de inte hänt så mkt..
ELR JO!
IGÅR :O på ung08, så stog vi vid scenen å lyssna på musik å så va de några killar som typ börja dansa värsta porrigt me några tjejer dom inte kände typ sen ena killen kom fram till mig å ba:
Va heter du?
Jag ba: vadådå?
Han ba: va heter du?
Jag ba: johanna
Han ba: *säga sitt namn, nått konstigt*
Sen han ba: hur gammal e du?
Jag ba: 15
Han ba: aha....
Sen blev han tyst sen ba: Jag gillar dig, vill du bli min kompis?
Jag ba: eehh...neej tack *dra me Carro därifrån* xD hahahahaha
sen ba hamna han brevid mig IGEN å ba börja typ dansa mot mig å jag ba flyttade mig han ba börja typ putta lite på mig me sin axel sen ba: kan du dansa?
Jag ba glodde på han me värsta blicken
han ba: kan du dansa?
jag ba. inte me dig iaf xDsen ba försvann han som tur va xD
hahaha aja :P
Nu ska jag gåå ;D Ska träffa Adrian imorn :D:D:D<3
Men puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0