Sångfågel ;D xD

Tjollahejsan
Idag va jag i skolan i 20 min på nå möte sak me min ansvarslärare sen så cyklade jag till ICA och handlade grädde och socker för att sen cykla hem och baka till mamma :D:D
Smaskens smaskens :P
Sen så la jag mig i soffan å läste lite, vart AStrött så ja somnade å sov två timmar elr så xD sen så tyyyp
JUSTE idaaaaaaaaaaaag va jag å sjöng!!!!!!!!!!!
Mamma å jag mötes i Tumba där vi tog buss mot typ Alby där vi böt buss till typ slagsta xD å men på vägen så ba gick bussen sönder så vi fick gå ut å typ skulle vänta på nästa buss å shit så jag ba: skulle va SÅ typiskt om de börja regna nu
Och tror du inte att de gjorde de då också -.- xD så mamma ringde taxi som vi åkte dit me x)
Sen typ kom vi dit å jag dog nästan för att ja va så nervös å så typ skulle ja sjunga å ja ba typ nästan skakade av nervositet kändes de som :O
å ja vågade inte ta i xD vilket hon påpekade å lalala
sen typ aa
Men hon tyckte ja va bra :D så ja ska typ börja till jul elr efter jul :D:D tills dess ska ja typ gå å ta sång lektioner för å öva upp  lite xD
men aa :P
Sen typ aa...har de inte hänt nå mer speciellt idag
Men IMORN då ska vi till skansen me lag röd xD
ahhahah aja de blir väl kuligt å kolla på djuren ;D xD
hahha aa men sen ska ja till Adrian<3 :D:D
Längtar! Å saknar han som fan >.< uscha asså
Men aa...imornimornimorn<3<3<3 :D:D:D xD
Höhö blä på jag
Men nu ska ja typ göra nått som inte e ansträngande för ja har ont i huvet >.<
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0