Pippi Långstrump<3

Hej
Okej ska säga de här från början nu
Jag är trött
jag orkar inte skriva en massa xD bara så ni vet :P
Igår va jag me Emelie, som jag inte vart me på aaaaaaslänge :P
Ja slagga där sen å vi typ gjorde fruktsallad å kolla på vääärsta läskiga filmen O.o jag doog
sen va vi as rädda för vi va ensammna hemma där så vi ba satte på pippi :D:D:D JAG ÄLSKAR PIPPI!
Miihii
Aa sen så typ lalala men sen va vi inte rädda efter de :P så vi typ gick å la oss sen vid 3 elr nått sen typ vakna vi vid 12 x) då åt vi "frukost" xD sen bakade vi kladdkaka och kollade lite mera på pippi :D:D
En sak jag önskar mig när jag fyller...
Pippi-filmerna...jaa jag är seriös xD jag älskar Pippi :P
xD
Hahahaha
åhnej de va nått ja skulle göra! När Adrian loggade in å nu har han gjort de å nu kommer jag inte ihåg va de va!! :O åh jag hatar att inte komma ihåg
aja de kanske kommer snart
Uhm...nuuuuuuu
elr vet ni :D:D
Jag fyller år på söndag :D:D:D:D
Men de kommer suga häst snopp för vet ni :/ Carro ska jobba så hon dissar mig å låter mig umgås bara me släkten å ja kommer döö
men sen kommer ja nog tvinga ut henne på kvällen
fitta att ja fyller år en söndag asså :O
men aja
ASSÅ JAG HATAR MIG SJÄLV
jag kan fan inte sluta bita på naglarna :'( de e så jävla fult...jag SKA klara de asså seriöst ja får fan damp snart :O:O
men aa
har träningsverk i benen men imorn ska ja å spinna me pappa xD hoppas de försvinner då :P sen ska ja to the stan me Carro nån dag i veckan typ för ja har present kort på guldfynd som snart går ut xD hahaha aa :P
men nu fåre räcka för idag ;D
elr juste pappa har uppdaterat min data så nu e ALLT borta å den segar inte sådär :D:D:D Puss på min data men asså ja hade sparat typ allt på minneskort så nu håller ja på å lägga in allt xD de tar sin tid men aja :P
Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0