Nykysst

Idag har jag blivit kysst, för allraste förstaste gången :$
Ja, nu kanske ni tänker "har hon aldrig kysst nån innan?" och nej de har jag inte
Men nu har jag :D
Den lycklige heter Adrian 8D hahahahah :D
Men de va mys men jag va lite nervös och så att jag gjorde fel elr att jag va sämst elr så xD ni fattar xD
Ni får inte veta så mkt mera..Men Carro ska slagga här i natt så jag antar att hon kommer få veta de mesta xD hahahaha

Juste, jag pallar inte skriva datumet i rubriken liksom, för de står ju där ändå liksom...så jag skriver lite va inlägget handlar om istället :D
Nu så ska jag vänta tills Carro har ätit sen ska vi typ nått men jag ska visa henne vad sockerärtor är, att det inte alls är socker onyttiga saker och inte ludna ärtor heller xD igår skulle jag försöka förklara jag ba: de e typ som ärtskidor!
Hon ba: vadå skidor? du kan ju inte säga att du äter skidor xD
å lalala xD aa iaf

Hihi min tröja luktar Adrian (A) *sniffa den massor* xD hahaha nej men (A)
Ehm...Sen ska Carro och jag typ kolla på en skräckis, 1408 :D
Men nu får ni inte veta mera idaag :D
Det är riktigt kul att skriva blogg asså...kommer nog inte tröttna än på ett tag :D
Nu har jag ju lite i mitt liv att skriva om också :D xD
Puss på dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0