liksom hej jag typ hatar min pappa

Meh tjena ;D
Jag var med Adrian idag :P
Mysmys
Sen kom hans syrra å låtsassyrra å skulle typ fota nån korsett som gått sönder å skicka iväg bilderna i mail xD hahahaha fan va ja garva (A) Adrian fick typ göra allt åt dom xD
Hahahah aja
Sen så typ
Aa..ringde jag farmor å farfar för å se om ja kunde gå dit å äta men de va ingen som svara såklart >.<
Så sen typ lalala
Sen typ var jag på bra humör heela vägen hem å sen när jag kom till Tumba skulle pappa komma å hämta mig för han kom precis från jobbet så jag fick sitta där å vänta ap länge, en halvtimme typ å jag försökte ringa han men såklart svara han inte för han snacka me jobbet
Så typ gick jag till ICA för å handla Pucko, men dom hade ingen så jag gick till den dära lilla..aa..där hade dom inte heller så gick jag till Pressbyrån å dom hade så sen satte ja mig på en bänk å vänta å såå
Så kom en liten flicka, kanske va typ 4 år elr så, så börja hon dansa runt där framför mig xD
Fett söt
Så hade hon typ Hello Kitty strumpor å så liksom kollade hon ner på dom å typ kolla på mig som för att visa vilka fina strumpor hon hade å jag ba log mot henne å hon vart typ fett glad å börja springa runt xD

Aja sen ringde pappa så när jag kom till bilen satt han där å snacka i telefon aslänge sen typ efter skitlång tid la han på å ba: Vart fasen e han nu då? (vi väntade på sebbe)
Sen ba: hej förresten
jag ba: mhm..hej
Sen typ åååhhhhh
Asså jag får damp på min pappa, han ba jobbar hela jävla tiden å snackar telefon me dom hela jävla tiden, till å me när vi va i Kroatien, han hade LOVAT att inte snacka men så snacka han typ varje dag, fan va sur ja va på han
Ibland känns de som att han väljer jobbet framför oss
Men aja...
Imorn ska jag på The Voice i kungsan, nån som kommer dit? ;D
Men nu ska jag nog göra nånting kuligt tror jag...elr aa..elr jag vet inte xD men nått iaf
Jaja
Bajsbajs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0