Första dagen i skolan :O

Tjolahopp
Idag vare första dageni skolan då :O ojojoj
De e nånting me skolan asså, vi blir alltid så jävla flumm xD (vi= Micki, Sara, Carro, Becka och jag)
Kuligt kuligt å träffa alla
Sara fick underskåp å jag fick över henne (A) men så eftersom ja e så himlans snäll å Sara ALLTID haft underskåp så bytte vi ;D
Men sen så åkte ja till Tumba me Mickis, Nattis och Carro så käka vi på donken sen så fick jag feta snygga armbandet av Nattis :D:D:D:D:D:D:D:D TACK<3

Sen så åkte jag till Adrian<3<3<3 :D:D:D:D
Miihii (A)
Jag blir alltid massa glad av han :D:D
Han hade färgat håret svart igår :O så ja fick se på irl idag :D de va skitsnyggt :D men väldigt svart :O xD hahaha aja :D:D
Sen så typ...han e en jävel på å retas asså >.< xD men ja retas tillbaka >:D
Myselipyseli
Men alltid när jag vart hos han blir mitt hår cp
Asså kan bero på att vi ligger i hans säng å lalala xD men asså shit de ser hemskt ut typ :O aja x)
På fredag ska ja dit igeen :D:D längtar redan massa å saknar han massvis som fan >.< uscha asså
Men aja D så kanske ja ska sleepa over där på fredag ;D om ja får för mamma å pappa xD annars har Carro å jag en nödlögn xD
Men vet inte om dom e tillräckligt dumma för å gå på de xD aja

Juste vi kommer inte ha några vanliga lektioner i skolan den hära veckan :O:O
Ska till skansen på fredag = jag är överlycklig
eller hur Carro ;D xD hahahahahahaha
sen lalala
uhm...
JUSTE PÅ TORSDAG! HJÄLP!
På torsdag ska jag till den där kören saken i slagsta, vare visst, å provsjunga :| asså ja ska stå där, ensam, framför dom och ba sjunga o.o å så ska dom typ avgöra om jag kan gå där :S HJÄLP asså shit fett läskigt
men aja
uhm...
Ska gå å sova nu gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0