11 Augusti 2008

Tjena Snebena ;D
Idag gick jag upp tiiidiigt :D (10) xD hahahaha men asså jag e typ fett trött för jag sov typ fett dåligt i natt, vaknade hela tiden å drömde konstiga drömmar så jag vaknade -.-
Fast jag kommer inte ihåg drömmarna längre
Sen typ när jag precis hade somnat så ba kommer Leo (min katt) där å ba börjar kurra som fan å typ gå på mig >.< så dissar ja han för jag orkar inte så han hoppar ner från sängen å typ traskar runt i mitt rum xD
Sen somna jag

Men idag så nu snart ska jag gå till bussen som ska ta mig till Tumba där jag ska gå till tåget som ska ta mig till södertälje hamn sen går jag till ett annat tåg som ska ta mig till Järna, å i Järna gott folk, där ska jag träffa Adrian :D
Sen så lalala ska vi hem till han å lalala lite..aa men iaf
Sen så lovade jag Carro att ringa henne på tåget hem såå xD aa
För sen ska jag typ träffa henne å så ska hon sova här elr ja hos henne å då ska jag ÄNTLIGEN få lyssna på nån sak hon har på sin mobil xD
Vi har typ sagt de hela sommaren ba: aa jag måste lyssna på den där saken inatt
så ba glömmer vi de xD
Men nu ska jag komma ihåg
Jag ska nog tillome skriva de på min hand...vänta

Sådär :D
Pallade inte skriva hela så jag skrev bara "C mobil" xD hahahah
Aja
Uhm...juste jag har bilddagbok också för er som inte vet de ;D Den kan ni checka in också om ni vill :D men då måste ni ha gästlösen...men om du frågar snällt sådär så kan du kanske få de :D juste kanske e bra om jag säger va jag heter där också...kanske kan lägga in en länk..aa..vänta xD
http://skituunge.bilddagboken.se/
Däär :P
Kanske inte blev så man kan klicka direkt på den men då får ni väl kopiera å klistra in den xD aa ni fattar
Men nu ska jag gå :P för måste gå till bussen om typ 20 min...å ska fixa lite saker innan :P
Hej då<3


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, men vi sover hos dig :D så kan vi kolla på dendär filmen också. men aa, du måste lyssna på dendär saken också. tihi, puss. and ha så kul med ADRIAN<33333

2008-08-11 @ 14:43:37
URL: http://typcarros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0