10 Augusti 2008

Hola din nolla ;D
Detta e då min blogg :)
Jag hade en annan förut men den typ skrev jag aldrig på å shit så jag typ pallade inte me den å lalala så jag tog bort den så skapade jag ny istället xD ska försöka vara mer "aktiv" på den hära :P
Uhm...ehm...aa jag vet inte va jag ska säga xD

Jag heter Johanna (A) är 15 år (snart) om 28 dagar :D (ja jag räknar ner ;D)
Så alltså är jag 13 nu....hahah skojja jag kan faktiskt räkna, jag e 14 :P
Bor med min mamma, pappa, storebror och en kissekatt :D
För tillfället är jag singel...men...hihi (A) okej jag ska vara helt ärlig då
Dett finns en kille som jag gillar ENORMT mkt :D å som e verkligen bäst asså seriöst.
Han liksom gör mig...lycklig (A) :$
Men aa...resten får ni inte veeta ;)

Jag gillar att skriva, sjunga och dansa. Skriver mest dikter och noveller å så dära...fast de har blivit mindre nu än förut men aa, de e fortförande kul xD

Kanske ska berätta lite va jag gjort idag.
Vaknade 13:10 (A) hihi va uppe ganska sent igår (A) elr tidigt idag menar jag xD
Sen så typ gick jag halvt död å käkade lite frukost sen gick jag å kolla film å nu fryser jag som in i...aa :O asså MASSOR
Så jag drog på mig min rosa tjockiströja, innan hade jag gråa mjukisar, gult linne och ett rött linne XD hahahahaha jag bryr mig inte så mkt om hur jag ser ut idag för jag orkar inte xD så de blev lite mixat fult sådär
Men jaja
Nu måste jag typ gå å sortera tvätt O.O rädda mig någon xD
jaja jag kanske skriver senare eller imorn elr aa du fattar x)
Puss på dej<3

Kommentarer
Postat av: Natta

Du och dina " aa ni fattar men aa.. aa" ahhah

2008-08-10 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0