Duktig cheyy

(skulle laddats upp för en timme sen men jag kom inte på någon bra rubrik, sen glömde jag bort, hihi)

Tjohoj!
Idag är jag glad för idag har det varit jättesoligt och när solen lyser så lyser jag med :D
Töntigt va?
Kom nyss för ett tag sen hem från school! Jag som är så töntig är inte 2c00l4sch00l vettni.
Ska snart (om typ 2 timmar, heh) iväg och spinna, fett skööönt!
Ska försöka hinna rita lite på inlämningsuppgiften till bilden och öva på min redovisning innan.
Duktig chey!
plus i kanten!
Sen när jag kommer hem ikväll ska jag belöna mig själv med en fet semla som jag köpte på vägen hem :D
MAJS! (mys+najs=majs)


Klart man köper semla från Spaaks Kondis i tumba c :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0