Sjuka tjejen

Tjabatjenahallå!
Har inget liv den här veckan för allt plugg.
Men lyckades ändå klämma in att träffa Filippisen igår, jättemysigt var det!
Idag var man ledig, hur skönt som helst.
Jennski och MikaelaK kom hit och kolla en film vi ska typ analysera på historian.
Så man kan ju liksom göra pluggandet mysigt :D
Hann plugga lite till sen innan pluttisen kom.
Nu har han precis åkt hem och jag tänkte ta en kopp te framför slutet av efterlyst och sen hoppa i säng!
Har blivit dunderjättemega förkyld också, inte kul alls.
Känner mig som en vandrande zombie hur mkt jag än sover :(

Imorn ska jag fira Nattis efter skolan (hon fyller år på fredag men åker till malmö då så kan inte fira henne i helgen :() sen ska jag hem och plugga.
Kikar väll in en snabbis för er skull då!
Nu ska jag kila!
herrååå!


Nathalie och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0