SHAAAAAAA!

Mikaela undrar vad som händer med bloggen....FÖRLÅT!
Jag ska bättra mig!
När tillome Patrik nämner det blir man ju nästan rädd.

Första skoldagen efter lovet, ganska så chill, onödig egentligen. Men det är skönt med en mjukstart :))
Som alltid åker jag förbi centrum på vägen hem, studsar in och tar ett kontoutdrag, blir glatt överraskad och vänder mig sen om. Vad ser jag då?! Där H&M förut fanns står nu STORT typ träplank RUNT hela skiten! Man får inte gå in! Man kan inte ens SE in! Vafan händer!?!??!!? Fick en liten panikattack innan jag insåg att dom antagligen renoverar. Fick en till liten panikattack när jag insåg att den enda butik jag går in i i centrum var STÄNGD! Vad ska jag nu göra när jag väntar på bussen?!?!? Shit pommes.
Kaos.
Har proppat i mig det sista av chirren (chipsen) nu också, känner mig himla fet alltså.
Men imorn blir det spinning! Jag ska köra så hårt att jag inte kan gå efter!


Nattislatt och jag körde all in förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0