helgen

Tittut!
Nu är det söndag igen, veckorna går foooort!
Det är skönt :)))
Blev filmmys @ my place i fredags, sköönt!
Åkte till skärholmen en snabbis på lördagen, handla lite mat sen med päronen.
Sen på kvällen gick jag över till Emelie där det var tjejmiddag för att fira henne lite, skojjj vare :)
Härliga tjejer och god mat :)
Och så melodifestivalen såklart!
Sen kom Patrik och Sebbe och hämtade mig med biil så åkte vi till Patrik, skönt att slippa ta tåget (A) hihi.
Åkte in till stan en snabbis idag och mötte upp Nattis, jag hjälpte henne att shoppa lite eftersom jag har typ 200:- att leva på resten av månaden, hehehehehehehehehehe, bra tjej.
Hon köpte iaf en finfin vårjacka och en uuursnygg tröja som jag hoppas få låna (A) hihi!
När jag kom hem var farmor och farfar här så jag fikade lite med dom, sen satte jag mig och pluggade.
Nu har jag tagit en paus, ska snart fortsätta rita på min bild-inlämningsuppgift, seeeegt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0