En perfekt helg

Tjaba tjena!
Söndag och sista dagen på lovet, känns deppigt.
Men inte långt kvar till nästa lov :D hehehehe
Helgen har spenderats med den bästa av dom bästa, Puttesnuttrik! (jag är bäst på smeknamn)
I fredags vart det bara hemmamyys med godis, smaskens!
Slocknade ganska tidigt, men de va skönt.
I lördags åkte vi in till söder och han köpte ett par mössor, Hammarby såklart. Han kan, min grabb :)))
Åkte vidare till Skärholmen för att hansla lite hemliga grejjer och reklamera min fiina nya berlock som gått sönder :( ledsen tjej!
Jag åkte hem och käkade med familjen och några av familjens kompisar, sen mötte jag upp Puttefnask och hans polers så drog och festade natten lång!
Eller ja, halva natten då, hann en sväng förbi GP (grillpalatset) på vägen hem, kebabtallrikar och hamburgare för hela slanten och sen gick vi hem.
Slocknade när vi la oss i sängen dirr, asskönt!
Idag har vi legat i soffan typ halva dagen tills Hästen kom och skulle spela fifa, kul...elllerrrrr???
Drog iväg och käka bakismat på kebabtorget och sen blev det lite bowling.
Jag utklassade alla...ellelrrrrr?????
I början iaf.
Nu ska jag gosa med satc och tända ljus och en påse chirre, satsar på 100kg vet ni väll?
Förstörs dock lite eftersom jag ska träna imorn...

Min tunga i lördags, HETTTTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0