Don't say that it's impossible, 'cause I know it's possible

SHUUUUUUUUU!!!!!!!!!!
Dagen idag började riktigt dåligt, jag var sååå nära på att stanna hemma.
Men jag krigade fram en mysig outfit till det mulna vädret sen krigade jag mig iväg till skolan, krigade mig genom matten och sen va dagen bara chill :)))
Gick hem och jobbade med min bildinlämning iställt för att sitta på lektionen och ruttna bort.
Så jag är snart klar! Och så har jag hunnit plugga psykogi, så jäkla duktig tjej! Jag blir faktiskt stolt över mig själv.
Funderar på att gå ut och springa nu när det varken är snö eller is och jag är för lat för att dra mig till gymmet, hehe. Får se hur det går.
Nu måste jag fortsätta plugga lite för imorn kommer det nog inte bli mycket tid över till det.
Dagens fula outfit kommer upp snart också.



Jag i sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0